阿狗在这

【爱音乐,爱摄影】
网易云音乐:阿狗在这
新浪微博:阿狗在这
Once Again John Legend
P.D.A. (We Just Don't Care) - John Legend

【颜控的我】

超喜欢在微博上刷各种美丽的小美女小帅哥的照片
是不是年纪大了就开始喜欢小帅哥啦?
颜控

刚刚在bilibili上看到gogobi采访吴磊的直播
感觉吴磊长的好苏啊

我这个人一般很少觉得男生帅
数数自己喜欢的颜

胡歌 星野 吴磊 池昌旭
感觉就这几个

(2017.11.13这是一条吃鸡少女的脑残博)

歌词来自网易云音乐

Let's go to the park,
我们去公园吧,
I wanna kiss you underneath the stars,
我愿在漫天繁星下细吻你,
Maybe we'll go too far,
或许我们要走的路还很长,
We just don't care,
管它呢,
We just don't care,
管它呢,
We just don't care.
管它呢,
You know I love you when you're loving me,
你懂的,我们彼此相爱,
Sometimes it's better when it's publicly,
有时候,越公开,越相爱,
I'm not ashamed, I don't care who sees,
我才不羞呢,我管谁观望,
Us hugging & kissing our love exhibition all,
我们相拥而吻,在我们的爱情展览馆,
We'll rendezvous out on the fire escape,
我们在安全通道约会,
I'd like to set off an alarm today,
今天爱火会触发警报器,
The love emergency don't make me wait,
爱火灼烧,一刻也等不了,
Just follow I'll lead you,
跟着我,我会引导你,
I urgently need you,
我迫切地想拥你入怀,
Let's go to the park,
我们去公园吧,
I wanna kiss you underneath the stars,
我愿在漫天繁星下细吻你,
Maybe we'll go too far,
或许我们要走的路还很长,
We just don't care,
管它呢,
We just don't care,
管它呢,
We just don't,
管它呢,
Let's make love,
我们坏一坏吧,
Let's go somewhere they might discover us,
我们去接受众人目光洗礼,
Let's get lost in lust,
让我们迷失在欲火中,
We just don't care,
管它呢,
We just don't care,
管它呢,
We just don't care.
管它呢,
I see you closing down the restaurant,
我看见你在餐馆,准备打烊,
Let's sneak and do it when your boss is gone,
等你老板走了,我们悄悄坏一坏吧,
Everybody's leaving we'll have some fun,
所有人都走了,我们可以乐一乐了,
Or maybe it's wrong but you're turning me on.
或许我们不该这样,但你实在让我性致昂扬,
Ooh, we'll take a visit to your Mama's house,
哦,我们去拜访你的母亲,
Creep to the bedroom while your Mama's out,
你妈出门了,我们就爬到卧室去,
Maybe she'll hear it when we scream and shout,
我们纵声欢乐,也许会被她听见,
And we'll keep it rocking until she comes knocking,
直到她循声而来,我们欢乐不止,
Let's go to the park,
我们去公园吧,
I wanna kiss you underneath the stars,
我愿在漫天繁星下细吻你,
Maybe we'll go too far,
或许我们要走的路还很长,
We just don't care,
管它呢,
We just don't care,
管它呢,
We just don't...
管它呢,
Let's make love,
我们坏一坏吧,
Let's go somewhere they might discover us.
我们去接受众人目光洗礼,
Let's get lost in lust,
让我们迷失在欲火中,
We just don't care,
管它呢,
We just don't care,
管它呢,
We just don't care.
管它呢,
If we keep up on this fooling around,
若我们继续做这些蠢事,
We'll be the talk of the town,
很快会成为镇上的笑柄,
I'll tell the world I'm in love any time,
我要向全世界宣告我沉浸在爱河,
Let\'s open up the blinds 'cause we really don't mind,
把百叶窗打开吧,我们真的不在乎,
Ooh I don't care about the propriety,
哦,我才不在乎什么礼节,
Let's break the rules and ignore society,
让我们挣脱世俗枷锁,忽视世人目光,
Maybe our neighbors like to spy, it's true,
也许我们的邻居喜欢偷窥,
So what if they watch when we do what we do,
那就让他们看好了,又如何,我们做我们该做的,
Oh, let's go to the park,
我们去公园吧,
I wanna kiss you underneath the stars,
我愿在漫天繁星下细吻你,
Maybe we'll go too far,
或许我们要走的路还很长,
We just don't care,
管它呢,
We just don't care,
管它呢,
We just don't...
管它呢,
Let's make love,
我们坏一坏吧,
Let's go somewhere they might discover us...
我们去接受众人目光洗礼。

评论
热度(10)
© 阿狗在这 | Powered by LOFTER