阿狗在这

【爱音乐,爱摄影】
网易云音乐:阿狗在这
新浪微博:阿狗在这
About Time Jon Boden/Sam Sweeney
How Long Will I Love You - Jon Boden/Sam Sweeney

【forever】

我能爱你多久
只要你头顶的星星依旧闪烁
你我会相伴多久
只要大海
依旧冲刷着海滩”


(2017.12.17 我喜欢这样浪漫的承诺)

歌词来自网易云音乐


How long will I love you?
我能爱你多久,
As long as stars are above you,
只要你头顶的星星依旧闪烁,
And longer if I can,
如果我能延长生命,
How long will I need you?
对你的情会延续多久,
As long as the seasons need to,
只要四季,
Follow their plan,
依旧更替,
How long will I be with you?
你我会相伴多久,
As long as the sea is bound to,
只要大海,
Wash upon the sand,
依旧冲刷着海滩,
How long will I want you?
对你的渴望会燃烧多久,
As long as you want me to,
只要你对我的爱不变,
And longer by far,
直到永远,
How long will I hold you?
就这样我们相拥会持续多久,
As long as your father told you,
只要你父亲告诉你,
As long as you can,
只要你能做到,
How long will I give to you?
把所有的一切都倾注给你 会是多久,
As long as I live through you,
只要你陪伴在我身旁,
However long you say,
无论你所要多久,
How long will I love you?
对你的爱会持续多久,
As long as stars are above you,
只要你头顶的星星依旧在闪烁,
And longer if I may,
愿生命延长 爱你到永远。

评论
热度(43)
© 阿狗在这 | Powered by LOFTER