阿狗在这

【爱音乐,爱摄影】
网易云音乐:阿狗在这
新浪微博:阿狗在这
All About That Bass(Postmodern Jukebox European Tour Version) Casey Abrams、Haley Reinhart、Morgan James、Ariana Savalas
All About That Bass(Postmodern Jukebox European Tour Version) - Casey Abrams、Haley Reinhart、Morgan James、Ariana Savalas

【忙】

 

最近在忙着弄我的工作、摄影、公众号 一大堆事情

为了九月的时候不被家里强制性的塞进公司 我准备在这几个月内干点实事出来

所以基本没有休息过 每天半夜下班

 

等我忙过这段时间 相信自己肯定能进步很多很多~

 

公众号【文炼知觉】

有兴趣的小伙伴可以围观一下 里面是我的摄影作品~

 

(2017.4.22)

 

歌词来自网易云音乐:

 

ecause you know I'm all about that bass,about that bass

因为你知道,我就像那重低音贝司,超重低音型的

no treble

拒绝高音 拒绝苗条

I'm all about that bass,about that bass

我就像那重低音贝司,超重低音型的

no treble

超重低音 拒绝苗条

I'm all about that bass,about that bass

我就像那重低音贝司,超重低音型的

no treble

超重低音 拒绝苗条

I'm all about that bass,about that bass

我就像那重低音贝司,超重低音型的

Yeah it's pretty clear,

没错这非常明显

I ain't no size two

我一点也不苗条

But I can shake it,

但我依然能够摇摆

shake it like I'm supposed to do

随着节奏上下左右

'Cause I got that boom boom

因为我拥有

that all the boys chase

所有男孩梦寐以求的巨臀

All the right junk

摆起肥臀

in all the right places

一切都恰到好处

I see the magazines working

杂志上的美女模特

that Photoshop

都是PS出来的

We know that shit ain't real

那不是真正的美

Come on now, make it stop

够了 快停下吧

If you got beauty beauty

若你觉得自己美丽

just raise them up

就要展现出来

'cause every inch of you is perfect

因为你的一切都如此完美

From the bottom to the top

从头到脚

Yeah, my momma she told me

老妈常对我说

don't worry about your size

别担心你的体型

She says,

她说

boys they like a little more

男孩们到了晚上

booty to hold at night

都喜欢肥硕的屁屁

You know I won't be no stick figure,

我才不要做个骨瘦如柴

silicone Barbie doll,

硅胶假胸的芭比娃娃

So, if that's what's you're into

如果你喜欢那样的女孩

Then go ahead and move along

那就请你走好不送咯

Because you know I'm all about that bass,about that bass

因为你知道,我就像那重低音贝司,超重低音型的

no treble

拒绝高音 拒绝苗条

I'm all about that bass,about that bass

我就像那重低音贝司,超重低音型的

no treble

超重低音 拒绝苗条

I'm all about that bass,about that bass

我就像那重低音贝司,超重低音型的

no treble

超重低音 拒绝苗条

I'm all about that bass,about that bass

我就像那重低音贝司,超重低音型的

I'm bringing booty back

我重新掀起肥臀热潮

Go ahead and tell them

快去告诉

skinny bitches Hey~

那些苗条的娘们 嘿

No, I'm just playing

我逗你玩的

I know you think you're fat,

我知道你觉得自己很胖

But I'm here to tell you that,

但我要告诉你

Every inch of you is perfect

你的一切都如此完美

from the bottom to the top

从头到脚

Yeah, my momma she told me

老妈常对我说

don't worry about your size

别担心你的体型

She says, boys they like a little more

她说 男孩们到了晚上

booty to hold at night

都喜欢肥硕的屁屁

You know I won't be no stick figure,

我才不要做个骨瘦如柴

silicone Barbie doll,

硅胶假胸的芭比娃娃

So, if that's what's you're into

如果你喜欢那样的女孩

Then go ahead and move along

那就请你走好不送咯

Because you know I'm

 

Yeah, my momma she told me

老妈常对我说

don't worry about your size

别担心你的体型

She says, boys they like a little more

她说 男孩们到了晚上

booty to hold at night

都喜欢肥硕的屁屁

You know I won't be no stick figure,

我才不要做个骨瘦如柴

silicone Barbie doll,

硅胶假胸的芭比娃娃

So, if that's what's you're into

如果你喜欢那样的女孩

Then go ahead and move along

那就请你走好不送咯

I'm all about that bass,about that bass

我就像那重低音贝司,超重低音型的

no treble

超重低音 拒绝苗条

I'm all about that bass,about that bass

我就像那重低音贝司,超重低音型的

no treble

超重低音 拒绝瘦身

I'm all about that bass,about that bass

我就像那重低音贝司,超重低音型的

no treble

超重低音 拒绝瘦身

I'm all about that bass,about that bass

我就像那重低音贝司,超重低音型的

I'm all about that bass,about that bass

我就像那重低音贝司,超重低音型的

no treble

超重低音 拒绝瘦身

I'm all about that bass,about that bass

我就像那重低音贝司,超重低音型的

no treble

超重低音 拒绝瘦身

I'm all about that bass,about that bass

我就像那重低音贝司,超重低音型的

no treble

超重低音 拒绝瘦身

I'm all about that bass,about that bass

我就像那重低音贝司,超重低音型的

 

 

评论
热度(7)
© 阿狗在这 | Powered by LOFTER