阿狗在这

【爱音乐,爱摄影】
网易云音乐:阿狗在这
新浪微博:阿狗在这
Ocean Drive Johnta Austin
call you tonight Ocean - Johnta Austin

曾经这首歌惠特尼休斯顿版是很长一段时间的铃声,今天才知道原本这首歌就有两个版本。都不错,喜欢前奏。


歌词


The stars must be aligned tonight

我们两人的光芒将会于今晚连成一线


i believe this has to have a meaning

我相信这肯定耐人寻味


lightning had to strike tonight

今晚的夜空肯定会有闪电


cause the two of us are finally meeting

因为我们二人最终


in this place at this time

在这个地点相遇


and i feel safe when i look in your eyes

注视你的双眸让我有安全感


i feel like i know you from another life

我感觉我们相知已久


and it makes me wish i wasn't so pressed for time

让我总祈祷时间会放缓脚步


i can't catch my breathe

无法呼吸


cause you take it away

因为它已随你而去


the best writer in town

镇上的最佳作家


could not find words to say

也无法用辞藻表达


how there are so many things

为什么总会有那么多阻滞


i wanna get to know

我很想知道


i wish that i could stay

我祈祷我可以留下


but i gotta go

但是我必须得走


so i'mma call you tonight

所以今晚我邀你而来


i will baby

我会的,亲爱的


just as soon as i get time alone

当我独自一人的时候


i'mma call you tonight

我会邀你而来


i will baby

我会的,亲爱的


just as soon as i get home

当我回到家的时候


that's not the way it goes in life

生活没有第二个选择


you get busy when you just don't wanna

不知不觉间你已经开始忙碌


there's never enough time day or night

没有足够的日夜


you have to make it so baby i'm gonna

你必须如此


make a way to connect

找到和你联系的方法


cause your face is one i can't forget

因为你的音容笑貌是我所不能忘怀的


(ooh) destiny

命运之神


i believe in it

我相信他


meant to be

以为着


don't you see it's possible that this of magic

难道你不认为奇迹可能上演吗


anything can happen

什么事都可以发生


and if you wanna know

如果你想了解


then you'll stay by the phone

就等着我的来电


i can't catch my breathe

无法呼吸


cause you take it away

因为它已随你而去


the best writer in town

镇上的最佳作家


could not find words to say

也无法用辞藻表达


how there are so many things

为什么总会有那么多阻滞


i wanna get to know

我很想知道


i wish that i could stay

我祈祷我可以留下


but i gotta go

但是我必须得走


so i'mma call you tonight

所以今晚我邀你而来


i will baby

我会的,亲爱的


just as soon as i get time alone

当我独自一人的时候


i'mma call you tonight

我会邀你而来


i will baby

我会的,亲爱的


评论
热度(20)
© 阿狗在这 | Powered by LOFTER