阿狗在这

【爱音乐,爱摄影】
网易云音乐:阿狗在这
新浪微博:阿狗在这
Beneath And Beyond Standfast
Skin To Skin - Standfast

【Words have lost their meaning.


我从未拥有过你一秒
却感觉失去你千万次












(2018.3.11阳历生日也是依旧不快乐的一天)


歌词来自网易云音乐


So I think we’ve said all there is to be said,
我认为我们已经无话可说,
All the words keep bouncing around in my head,
那些话在我脑海中不断浮现,
Oh I feel so numb,
噢,我已经麻木疲惫,
Please just take me home,
请带我回家,
Seems like all the talking it took us nowhere,
仿佛每一句谈话都在表明我们无处可去,
All I really want is the touch of your hand,
我只想握住你的手,
I won’t speak a sound,
我将安安静静的,
If you take me home,
如果你会带我回家,
If you hold me close,
如果你能够抱紧我,
Words have lost their meaning,
言语失去意义,
Silence is our haven,
此刻安静便是天堂,
I love you more,
我更加爱你,
You and me,
你和我,
Skin to skin,
肌肤相亲,
So it all begins,
激情已经开始,
If I start to scream from the top of my lungs,
如果我尽力尖叫,
It would make no difference I’d still be alone,
那将会无所用处,我依旧孤单,
It would leave you numb,
那将将你唤醒,
The words would echo on,
那些话语会一直回响,
Rockets can be flown all the way to the moon,
火箭终将着陆月球,
So much we can do yet we fail to get through,
在我们一同落下之前我们还有许多事情可以做,
To one another me and you,
向另一个我,另一个你,
A traffic jam of words,
忽然语塞,
Can’t move forward, can’t reverse,
不能够继续,又不能够返回,
Words have lost their meaning,
语言失去意义,
Silence is our haven,
安静是我们的天堂,
I love you more,
我更加爱你,
You and me,
你和我,
Skin to skin,
亲密无间,
So it all begins,
激情已经开始,
You and me,
你和我,
Skin to skin,
热烈缠绵,
So it all begins,
激情已经开始,
Words have lost their meaning,
言语已经失去意义,
Silence is our haven,
唯有安静带我们升入天堂,
I love you more,
我更加爱你,
Silence it will save us,
安静将拯救我们,
Making room for our love,
为我们的爱腾出空间,
Yes it will,
是的,安静将能够拯救我们,
You and me,
你和我,
Skin to skin,
缠绵悱恻,
So it all begins,
激情已经开始。

评论(4)
热度(13)
© 阿狗在这 | Powered by LOFTER